piątek, 5 czerwca 2015

#NiUnaMenos

Hej, pewnie widzicie po ty tule, jest jakiś inny prawda? Wytłumaczę Wam o co chodzi, dlatego zapraszam do rozwinięcia posta. #NIUNEMENOS

Co to jest? 
"Buenos Aires przygotowuje się do organizacji marszu środa nie mniej " , oczekuje ogromną demonstrację w proteście przeciwko napaści i zabójstw kobiet przez ich partnerów lub byłych partnerów i domagać się skutecznego wdrożenia ustawy o ochronie Integralprzeciwko przemocy wobec kobiet."  
Taki artykuł został napisany na argentyńskiej stronie internetowej(nie wzięłam większości bo była "nieodpowiednia"). A oto co pisze Martina:
"Me sumo a la marcha de hoy contra el Feminicidio ...‪#‎niunamenos" tłum. "Zgadzam się z postępem dziś przeciwko Kobietobójstwa...‪#‎niunamenos‬" (przepraszam jeśli jest błędny,ale chodzi w nim mniej więcej o to o napisałam;) )
Pokażcie, że wspieracie inne kobiety i Tini z tą akcją i wysyłajcie jej zdjęcia z tym hasztagiem napisanym na ręce, kartce itp. :) Kiedy Caro (bff Tini) napisała o tym ja w komentarzu napisałam ten hasztag i dodałam zdjęcie i oto co napisała Caro na swoim profilu do mnie:
" que lindo ver tu ayudar! vamos" tłum. @stoesseltinita9 miło widzieć pomoc z twojej strony! Chodźmy!"
Dlatego tak, jeśli nawet Tini nie poda naszego tweetu dalej, nie martwcie się bo chodzi tu oto żeby zobaczyła wsparcie również od nas! Do dzieła!
#NIUNEMENOS


1 komentarz: